Αρχική
Κριτική
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικές τέχνες
Κινηματογράφος
Ανακοινώσεις
Συντάκτες
Επικοινωνία
Search for:
Search Button
Διαχρονικὰ διεθνὲς πρότυπο διδασκαλίας οἱ Γάμοι τοῦ Φίγκαρο τοῦ Μότσαρτ ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο Εὐκλείδη!
Ἐκπληκτικὴ ἄνοδος Ἐθνικῆς Λυρικῆς Σκηνῆς δι’ ἰδίων δυνάμεων.
Posted on
6 Απριλίου, 2019
6 Απριλίου, 2019
Κριτική
Γιώργος Λεωτσάκος
Γιώργος Λεωτσάκος
Μουσικολόγος - Κριτικός Μουσικής
Ἐπιστροφὴ γιὰ λίγο σὲ παληὰ ληµέρια: Τὸ θέµα, φαινοµενικὰ προσωπικό ἀλλὰ µὲ προεκτάσεις βαθύτατες
Λιακάκη Περικλῆ (γ. 1970)1 : «Ходорко́вский» [«Χοντορκόβσκι»]
[Mέγιστος, δυστυχῶς σχεδὸν ἀπαρατήρητος, θρίαμβος τῆς Ἐναλλακτικῆς Σκηνῆς].
Γιόχαν Στράους: Νυχτερίδα, β ἐκδοχὴ σκηνοθεσίας Ἀλ. Εὐκλείδη.
καὶ δεύτερες νηφαλιότερες σκέψεις…
Τὸ κοντραμπάσο στὸ προσκήνιο! Ντόπια πανδαισία μουσικῆς δωματίου.
[Νικόλας Τσουκαλᾶς, κοντραμπάσο, Αi Motohashi, πιάνο, Ἀστέριος Πούφτης, βιολοντσέλο].
View all
Αρχική
Κριτική
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικές τέχνες
Κινηματογράφος
Ανακοινώσεις
Συντάκτες
Επικοινωνία
Search for:
Search Button
ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ
ΠΑΝΩ ↑