• Email newsletter

  • Ανακοινώσεις

  • «Ευμενίδες» του Αισχύλου στο Αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου

    "Ευμενίδες" του Αισχύλου στο Αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου

    Ευμενίδες του Αισχύλου, Αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου, Ξημέρωμα 14 και 15 Ιουλίου 2018 Σκηνοθεσία –Ερμηνεία: Στεφανία Γουλιώτη Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης Μουσική Δραματουργία-Εκτέλεση: Δημήτρης Καμαρωτός Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη Κοστούμια: Άγγελος Μέντης Καλλιτεχνική συνεργασία: Σύλβια Λιούλιου - Γιώργος Κριθάρας Τεχνική Αλεξάντερ: Βίκυ Παναγιωτάκη Μία Παράσταση- Μυσταγωγία σε Φάος Αγνόν   Το Έργο  Οι Ευμενίδες αποτελούν το τρίτο μέρος της μοναδικής σωζόμενης Τριλογίας Ορέστειας, γραμμένη από τον Αισχύλο το 458 πχ. Στο έργο συναντάμε τον Ορέστη, ο οποίος με προτροπή του θεού Απόλλωνα, έχει σκοτώσει την μητέρα του Κλυταιμνήστρα για να εκδικηθεί το φόνο του πατέρα του Αγαμέμνονα από εκείνη

  • Ετικέτες

  • Archives

    • 2019 (11)
    • 2018 (117)
    • 2017 (98)
    • 2016 (97)
    • 2015 (78)
    • 2014 (111)
    • 2013 (85)
    • 2012 (37)
  • Σύνδεσμοι

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου στη «Στέγη» του Ιδρύματος Ωνάση

New Piece I - Since she. Φωτο: Julian Mommert.

New Piece I – Since she. Φωτο: Julian Mommert.

 

Εκρηκτικό το ξεκίνημα της «Ομάδας Εδάφους» από το πατάρι της Σχολής Καλών Τεχνών στην 3η Σεπτεμβρίου κι ύστερα στο θέατρο με την αξέχαστη «Μήδεια» (1993), τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, και πόσα άλλα έργα έως το «Μεγάλο Δαμαστή» του 2017, με πολυσχιδείς διαστάσεις που περιλαμβάνουν όλο το φάσμα ενός ξεχωριστού καλλιτέχνη γεμάτου Ελλάδα και φαντασία. Του Δημήτρη Παπαϊωάννου.

Την τωρινή φορά, 18/12/2018, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, ο Δημήτρης πρωτοτυπεί χορογραφόντας για χορευτές ξένης ομάδας, της Πίνα Μπάους, το «Since She», μία σειρά από ισορροπίες, θυμίζοντάς μας τις περίφημες «καρέκλες» της.

Τοπίο ζοφερό, στο βάθος υπερυψωμένο. Ένα δένδρο στην κορυφή κόβεται και ξαναφυτρώνει, σύμβολο της αναγέννησης. Σώματα γυμνά ζωντανά ή πεθαμένα μπαίνουν στους ανοιχτούς τάφους. Ατμόσφαιρα μακάβρια, κίνηση αργή χαρακτηριστική του δημιουργού. Το θηλυκό φυτεύει, το αρσενικό ξεριζώνει. Έκφραση με λέξεις και σώμα μέχρι το ασυνείδητο να πάρει μορφή. Κι ένας ικανότατος ισορροπιστής σε καρέκλα. Ίσως από τις λίγες φορές που το έργο δεν μας εξέπληξε αλλά και δεν πρόσφερε, κάτι καινούργιο.

Αρμονική υπόκρουση από επίλεκτα μουσικά κομμάτια των Χ. Κωνσταντίνου, Ρ. Βάγκνερ, Γ.Σ. Μπαχ, Γκ. Μάλερ, κ.ά., μας κράτησαν την προσοχή.