• Email newsletter

  • Ανακοινώσεις

  • Στοχαστική υποστασιοποίηση του Κακού

    της Χριστίνας Κόκκοτα θεατρολόγου-μέλους Ε.Ε

  • Ετικέτες

  • Archives

    • 2017 (138)
    • 2016 (148)
    • 2015 (131)
    • 2014 (170)
    • 2013 (137)
    • 2012 (70)
    • 2011 (1)
    • 2009 (1)
  • Σύνδεσμοι

«Μαντάμα Μπαττερφλάι (Madama Butterfly)»

Βαθμολογία: 8/10

madama-butterfly-els-irodeio-002

 

madama-butterfly-els-irodeio-001Όσο δεν της ταίριαζε ο πρωταγωνιστικός ρόλος (Μιμή) στην Μποέμ του 2014, τόσο της πήγαινε γάντι η Τσο-Τσο-Σαν της Μαντάμα Μπαττερφλάι του Τζάκομο Πουτσίνι. Ο λόγος για την εκ Ρουμανίας ορμώμενη υψίφωνο Τσέλια Κοστέα και την απόδοσή της στην παράσταση του Σαββάτου 3 Ιουνίου 2017 στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού (Ηρώδειο), η οποία όπερα παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών. Η ζεστή φωνή της ήταν σταθερή και ακουγόταν πάνω από την ορχήστρα της ΕΛΣ, που διηύθηνε ο Λουκάς Καρυτινός. Δεν ήθελες να τελειώνει το τραγούδισμά της. Άξιος συμπαραστάτης στο πλάι της ο Σάρπλες του Διονύση Σούρμπη. Ο βαρύτονος έχει έλεγχο της φωνής του, καλλιτεχνικό εκτόπισμα και ο ήχος του φτάνει στα αυτιά κάθε θεατή. Πότε – πότε αντίθετα έχανες τον Μ.Φ. Πίνκερτον του – άξιου κατά τα άλλα – ιταλού τενόρου Στέφανο Σέκκο (Stefano Secco).

ΛΗΞΙΑΡΧΟΣ Σωτήρης Κολυδάς flamiatosphotography

ΛΗΞΙΑΡΧΟΣ Σωτήρης Κολυδάς flamiatosphotography

Το στοιχείο που κατέστρεφε την ωραία εικόνα της παραγωγής ήταν η υπερβολική χρήση led (light emitting diode) λαμπών. Αντί να περιοριστεί ο φωτισμός στο λευκό  και κόκκινο της σημαίας της Ιαπωνίας και στο – όντως όμορφο – μπλε του νερού, που διέρρεε την σκηνή, πλάκωσαν μαξιμαλιστικές προβολές. Το προφανές καταντά γραφικό. Το ότι ηρωίδα είναι η Butterfly (πεταλούδα) δεν σημαίνει ότι πρέπει να προβάλλονται από πίσω της πεταλούδες. Το ότι η παράσταση παίζεται σε ανοιχτό θέατρο, κάτω από ένα λαμπερό φεγγάρι, καθιστά άχρηστη την ηλεκτρονική προβολή μιας σελήνης. Αυτή η άσχημη μόδα των παραστάσεων όπερας-οπερέτας της ΕΛΣ καλό είναι να κοπεί.

Σκηνοθεσία-σκηνικά-κοστούμια: Ούγκο ντε Άνα. Φωτισμοί: Βινίτσιο Κέλι. Σχεδιασμός Προβολών: Σέρτζιο Μετάλλι – Ideogamma. Κινησιολογία: Λέντα Λογιόντιτσε. Διεύθυνση χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος.

Τσο-Τσο-Σαν: Τσέλια Κοστέα (31/5, 3, 7/6)
Σάε-Κιουνγκ Ριμ (2, 4/6)
Σουτζούκι: Ελένα Κασσιάν
Κέιτ Πίνκερτον: Ελένη Βουδουράκη
M. Φ. Πίνκερτον: Στέφανο Σέκκο (31/5, 3/6)
Δημήτρης Πακσόγλου (2, 4, 7/6)
Σάρπλες: Διονύσης Σούρμπης
Γκόρο: Χρήστος Κεχρής 
Πρίγκιπας Γιαμαντόρι: Χαράλαμπος Βελισσάριος
Μπόνζο: Δημήτρης Κασιούμης
Γιακουζιντέ: Χρήστος Λάζος
Αυτοκρατορικός Επίτροπος: Γιάννης Σελητσανιώτης
Ληξίαρχος: Σωτήρης Κολυδάς
Μητέρα της Τσο-Τσο-Σαν: Αμαλία Αυλωνίτη
Θεία: Βάγια Κωφού
Ξαδέλφη: Φωτεινή Χατζιδάκη
flamiatosphotography

flamiatosphotography

«ΜΑΝΤΑΜΑ ΜΠΑΤΤΕΡΦΛΑΪ» ΟΠΕΡΑ σε δύο πράξεις του Τζάκομο Πουτσίνι, σε λιμπρέτο των Τζουζέππε Τζακόζα και Λουίτζι Ίλλικα.

ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ. Λοιπές παραστάσεις: 4 και 7 Ιουνίου 2017. Ώρα έναρξης: 21.00. Τιμές εισιτηρίων:€25, €45, €55, €60, €85, €100. Φοιτητικό, παιδικό:€15. Στην ιταλική γλώσσα, με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους.

About Κωστής Δ. Μπίτσιος

Ο Κωστής Δ. Μπίτσιος είναι δικηγόρος. Σπούδασε Νομικά και Δημοσιογραφία. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών. Γράφει για θέατρο, χορό, όπερα και μουσική στο www.critics-point.gr και για κινηματογράφο, τηλεόραση και μουσική στο www.apotis4stis5.com